Friday, January 7, 2011

Tidak minat menulis

Assalamualaikum,

Sudah lame rasenye penulis tak buat entry baru bukan sebab banyak kerja ataupun malas TAPI takde perkara yang hebat pun berlaku dalam hidup seharian ketika ini. Dan bukan menulis untuk tatapan umum, tapi untuk meluahkan rase hati memandangkan hidup di sini sering 'kesunyian'. huhu, ayat sedih pulak ye. Tapi saye memang tidak mahir untuk menulis yang akan membuatkan ramai pelawat yang melawat ke blog saye. 
Cukup sekadar menulis untuk kepuasan diri sendiri je. Selain yang private dicatat dalam diary, maka di sini hanyalah contengan yang bersahaja.

Pendahuluan dah panjang, melencong sane sini.. Sejak kebelakangan ni, banyak blog yang saye dah lawat, dan saye baru lepas melawat blog Abu Luqman dimane banyak info terkini yang saye baru tahu yang mungkin anda semue dah tahu lame.. Tapi takpelah, paling tak pun, saye isi mase dengan membace bahan2 ilimiah. Dari kecik memang minat membace, dulu mase menetap di Pasir Gudang, pakcik yang tinggal bersama kami sekeluarga gemar membeli buku Mastika dan saye tak kan ketinggalan untuk membacenye. Sampai sekarang pun, saye dan adik2 saye sangat suke beli dan bace buku mastika sebab kami adik beradik semue minat membace. Sampai kadang2 tu boleh bergaduh nak bace dulu..huhu

Okaylah, dah masuk waktu maghrib, ade mase terluang dan perkare yang hendak dikongsikan nanti InsyaAllah ade entry baru.

Semoge hari ini lebih baik dari semalam

salam.


No comments:

Post a Comment