Saturday, October 23, 2010

Menerima Tempahan Masakan ^_^

Salam,

Ok, hari ni nak cerite pasal family. Family saya menerima tempahan masakan dan jahitan. Untuk siapa yang menetap di Pontian, dan selalu singgah di Pasar Tani Pontian, mesti dah kenal dengan ayah saya, pakcik pakai kopiah dgn makcik pakai tudung labuh, sebab tu selalu yg saya dengar kalau ade orang yang kene cari nasi ambeng yang ayah dan ibu jual . ^_^ 


Ayah di Pasar Tani


Kredit gambar untuk Along. Huhu, Along, kite curi amik x bgtau dulu...

Buat masa sekarang ni, saya tak dapat nak upload gambar2 tempahan yang family saya ambil sebelum ni sebab blog ni pon baru bernyawa. Dalam waktu yang terdekat ni, saya akan upload gambar untuk meyakinkan kamu. ye, KAMU. Yela, nama pun alam maya.

Selain dari tu, ibu saya juga menerima tempahan jahitan baju dan langsir. Orang Pontian yang selalu tempat tu dah tau lah. Ibu saya ambil segala jenis jahitan baju dan langsir. Untuk yang berminat nak tahu lebih lanjut, tinggalkan comment atau emel saya di zhafarinah@yahoo.com.

Rindu orang Pontian
*sob sob












No comments:

Post a Comment