Friday, October 22, 2010

The Toughest Phase in My Life

Macam2 yg tngah pk sekarang ni. Klau ikut hati yg lemah ni, nak diri kat tengah jalan and biar kene langgar. Klau ikut hati yg lemah ni, nak lari dr semue ni. TP tu la, klau ikut hati mati. Ikut rasa binasa. Jalan penyelesaiannye, berani hadapi ni semue. Klau dulu blaja betol2, xde jd mcm ni. Kawan2 semue dah kemane, ni lagi kat sini. Tak penah t'pk nk luahkn kat sini, tp xde sape2 kat sini. Nk bgtau org pon wat malu je, jd pendam je la. Pendam biar sampai dh x bleh simpan lg. Cume harapan, hidup ni x selalunya susah, mcm roda, kejap di atas, kejap di bwah. Tp memanjang kt bwh ni, x penah naik atas pon. Ada 1 perkara yg btol2 wat rase nk hilang terus kat muke bumi ni..

Kawan2, doakn saya kuat dan tabah ye. Saya amat memerlukan doa2 dr kawan2. Luangkn sikit mase utk igt saya ni..Mesti keterlaluan kn permintaan ni..Tp mmg itu yg saya perlukn sgt2.

Doa dr semue..

Saya yg lemah :(

No comments:

Post a Comment